fullt upp

Tjena Tjena (eller nått) har inte riktigt lärt mig det där hur man inleder ett blogginlägg, kanske "hejsan dagboken"
NEJ JAG VET EJ? Iallafall. Igår gick inte att uppdatera,blogg.se strulade något fruktansvärt. Idag träffade jag Osten som lärde mig lite i ett Beat/inspelnings program. Fast innan jobbade jag såklart på hiphop house. Jag är glad att Asiba och Thess är där och gör mina dagar roliga faktiskt! och så får jag inte glömma idrissa och Mariam! Jag och Mariam håller på att bygga upp en plan om en hiphop-bröstcancer gala som vi troligen ska genomföra när rosabandet drar igång igen. Vi ska försöker dra dit så många artister vi kan och så skall vi ha utlänsk bufeé för typ 30 spänn så alla Kidz har råd.

Igår frågade jag Pato pooh om beatet till "say goodbye" som jag kanske kommer få och då göra en cover/request på. Eftersom han sjunger om någon brud och ni vet killar har alltid en historia och brudar alltid en annan.

vi får ser hur detta äventyr tar sig och snart kommer även pato pooh och stor uppträda i örebro, jag är med och arrangerar spelningen så det kommer bli grymt!

glöm inte...



I got my eyes on you!
and I hope you keep got yours on this blog

peace ya gurl jeaff

Kommentarer
Postat av: Noella

Thanx! skön blogg btw och gick in på din myspace, det kan bli något av dig ;)

2010-02-17 @ 00:16:42
URL: http://noellakembo.blogg.se/
Postat av: Du Vet Inte

nä jag vet dom gör ju inte det, men vi får se vad som händer, det är rätt kompliserat hehe..

måste säga att din header är riktigt grym!

2010-02-17 @ 00:57:39
URL: http://duvetinte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0