up in the air

Tjo allihopa!
nu sitter jag hemma hos cheek och jag vaknade nyss. Linus kom inrusande och skrek "kolla kolla kolla"
så visade han sin singel. 25år men endå som ett barn haha. Annars har jag bara jobbat idag men jag fick FÖR
ont i huvudet så jag drog hem till Linus. innan bjöd jag honom på thai-buffe och självklart fyller han tallriken med endast friterad kyckling.

nu måste jag snart dra till bussen ska hem, min syster ska med mig till studion imorgon och spela in refrängen till en låt vi ska göra. Det är hennes dröm,hon kommer sjunga like DAMN när hon blir stor. för vacker tjej,och killarna kommer jaga henne like crazyyyy! vem vill inte ha en mulattooo?

Annars är livet rätt så trist atm och jag längtar till helg, är slut.

cyaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0