NEJ NEJ LINUS

Jag går där på kullen,träden är gröna.. vattnet är grönt för grönt är skön ta jesus som bodde i himlen medans han hade sin bror eskil nere i sverige.. jesus bror var en fallen ängel o och hade skikat ner till straffguden sevs för att bli bestraffad för sitt massiva brott "mörda skogsälg" som går ut på att en kroket skola kastar sten på en stekpanna.. Jag förstår inte. världen är svart och vit och kommer alltid va. varför försöker vi måla de med färger. Jag tror att i slutänden vet vi alla att måla världen världen i färger över en natt är omöjligt. Rymdens alla stjärnor attackerar bara stubbarna som ett gäng flodhästar..  det ligger ett fåtal kronor och en stor jävla gåta på mitt skrivbord nu när jag sitter här. Dags att ta tag i den som de andra vardagliga sysslor jag hanskas med varje dag. När jag gnuggar mig i ögonen och kollar ut genom fönstret inser att såsen har blivet rosa.såsen som rann ur kylskåpet som kastades ut av finnarna. så nalle puh puttrade förvirrat när benjamin sträckte sig efter såsen igen. Gåtan står jag kvar med. Varför dessa grymtande ögon i mörkret som jag inte kan se. de är överallt och sträcker sig som ett kallt hav över alladin. nu flög han bannemig inte på en banan längre, han flög inte som den flygande mattan ens. Han slog sig som en mås som fastnat i en gardinstäng.. Jag orkar inte mer skriker hans vinge som sedan faller av och blir fiskmat i öppna havet.. Historien tar inte slut där för hajarna bildar en cirkus som är döv.Jag fattar inte,alla dessa hjärtan som stimuleras av våra fisksinnen som hänger där ivrigt på krok. Inte då en krok som ni tänker på utan kaptenen han själv krok. Historen tar bara sin början där därför inser ni nu att ni lurades när ni såg mig trolla bort en åsna som hamnade på zoot i krokodilakvarium. Där de stramar efter kött men en var gravid och en vegetarian.

Kommentarer
Postat av: Khoen

deep like the sea:)

2010-02-27 @ 19:27:40
URL: http://ymperia.com/khoen/
Postat av: jeaff

ibland flyger tankarna iväg ;D

2010-02-28 @ 19:00:22
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHHAHAHHAAHA du är så jävla sjuk

l o v e

2010-03-01 @ 00:22:52
URL: http://sollenfelt.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-02 @ 01:48:57
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: dev

snygg du var :) fin blogg sötis!

2010-03-02 @ 22:32:27
URL: http://fujiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0