RAST

Yes yes guess who's on thiiird!
-lupe fiasco.

Sitter i skolan och vi går igenom vikinga tider.
Inatt drömde jag att chewbakka var en viking och han räddade mig ifrån massa invandrare
vilket är lite ironiskt eftersom jag har en svart förälder själv.
Yes fick reda på att jag slutar halv tolv idag så då blir det upp på stan handla någonting fint
och sen ska jag hem till Linus och överaska honom och seeen ska vi på bio och sen tror
jag han följer med mig hem.
detta ord står på tavlan i klassrummet:

fiski
fiskur
fiskis
fiskum

HAHA fattar ingenting!
Iallafall, YEEES HELG. tiden går snabbt och snart är det praktik!

ciao

Kommentarer
Postat av: Stina

Asbra ord, tur att man lär sig så viktiga saker här på John Bauer :D

2010-01-18 @ 09:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0