Sneakers!

nu tänker jag tipsa om lite sneakers, jag skulle kolla efter simpla vita och så men mitt urval flippade och jag och skor, vi funkar ihop riktigt bra. så här kommer lite tyck om sneakers


egentligen är det ingenting speciellt med de här, det är bara det att jag är galen i just "guld på skor" så jag tyckte endå de var awesomeee och sen är det svartpaljett där som ni ser, jag tyckte dom var fräsha.

här hittade jag ett par simpla och höga tyckte det var fränt med nitarna där uppe. Man väljer ju själv om man vill att dom ska synas eller inte, dock förstörde sulan lite granna..


dom här hade varit så snyggaaaaa om inte TYGET HADE FUCKAT ALLTING, siden på en hel sko? vafan är det.
sen tyckte jag det var för enkel "nos" på skorna. men färgen, ja.. alla som känner mig vet att jag är galen i LILA!

dom här tycker jag är snygga, finns väl ingenting att komentera bara att tänk hur sjukt snygga dom hade varit om dom varit höga.


okej, det första jag skulle göra om jag fick dom här skulle vara att byta skosnörena,direkt. ett par svarta och sen skulle dom faktiskt vara helt okey!

tycker dom här är svingrymma! färgerna som ett bi. riktigt störande,as fräshaa och sticker ut! det enda som skulle kunna bättras är väl att ta bort de gammla hederliga adidas ränderna på sidorna.


Helt OK, lite obekväm med tyget bara men dom är nog snyggare i verkligheten.


DESSA, INGA BRISTER ÖVER HUVUD TAGET. så besatt av dom, vill beställa men dom finns ingen jävla stanns, har mailat caliroots och frågat ifall dom kan beställa in ett par eftersom dom är slut så betalar jag dom extra för de det måste betala. detta är ett måste ha och jag ska ha dom om det är så det sista jag gör!!

samma sneakers som på bilden över.

samma sneakers som på bilden över.


helt ok,synd bara att dom där två flärrparna där uppe var så fula.

skit snygga, dom var riktigt cleana och så

har blandade åsikter om den här, den var OK.


dom här tyckte jag var skitsnygga, ett plus med dom är väl att när dom blir slitna så syns det inte.

dom här hatar man eller älskar, jag tyckte dom var as grymma och skulle kunna tänka mig ett par själv!!


sist men inte minst(avgör du) dessa. Färgerna var snygga men sulan wtf.. för tjock osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0