TYPICAL WORDS

Jag har inte haft världens bästa dag idag, bråkade massor med mamma påvägen hem. Hon kan inte inse när det är dags att ta avstånd. att jag försöker vara det bästa av mig själv.

nu sitter jag här, har mått riktigt konstigt de två senaste dagarna psykiskt men snart ska jag ut och träffa min älskade bana och vi ska ut och gå och prata lite tror ja. eller går gör vi sällan för vi är två fetton som gillar att äta.

Nu har jag iallafall sommarjobb är det konstaterat..

tack Filip min kusin som räddar mina dagar på jobbet, jag skulle varit super lycklig om det inte hade varit för att jag måste gå upp 6 varje morgon, har svårt med att släppa sängen..

Linus jobbar till 10, hoppas de går bra för honom osv.. ni som läser borde verkligen checka gruppen Chipchoppin order, jag kan helt seriöst säga att Linus(cheek) är en av de bästa i sverige på att rappa på eng och att Kim (narkimic) är den bästa som rappar på svenska. sen har dom två grymma BEATMAKERSSSSSSSS också Primestash och geniusenis, as grymma båda två.

har alltid älskat RAP men inte dragits så fruktansvärt mycket till den sortens innan men jag blir alltid lika förundrad när dom kommer med något nytt och har insett hur duktiga dom är, sen blev man förtrollad av att sitta och lyssna på dom i studion haha.. PLUS deras texter är awesome.


så checka dom på www.chipchoppin.com

Nu ska jag äta, så jag kan träffa min bästa Albana sen, saknar henne, jobbet tyyyngäär mig

Peace JAO



Jeaff West, you know the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0