WHERE DID THE TIME GO?

Var, exakt var?

Var tog tiden vägen, Den tiden som verkade hålla oss fångna i nuet men som sedan drog iväg likt en vind och gjorde nuet till historia. Finns många frågor med sammanhanget var, var försvann vi? du och jag. Det är väl den enda frågan jag kan uppfatta ett vagt svar av,För jag vet att vi tappade det någonstanns på vägen mellan Åbytorp och världen utåt. Den vägen vi brukade övertala oss själva om vara så kort var egentligen ganska lång att hitta tillbaka till. Vart ska jag ta vägen när marken försvinner under mina fötter och de inte längre orkar bära mig frammåt? Jag vet svaret på den frågan med. Ner. På botten har jag varit många gånger men varje gång jag faller tycks botten kännas djupare och det blir allt svårare att ta sig upp.

Tankarna virvlar runt likt gula blad som leker på marken en november dag. Det är svårt att ta tag i dem och se klart numera.
Vart har jag försvunnit och vart är jag på väg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0