lite nytt

Jag tycker verkligen att mitt liv börjar styra upp sig nu. Börjar göra mig iordning för vuxen livet och har en planering.
skolan blir roligare osv. Känner att mitt liv är redigt när jag funnit intresse i saker jag faktiskt kan bli bra på. T.ex jag har börjat designa som in i helvete. Jag har utöver det tvättat kläder som en galning, köpt en kokbok och funderar på att ta en tripp med mamma till IKEA snart. Jag vet inte,så mycket som jag hatar synen på att jag måste växa upp längtar jag också. Ett nytt kapitel.

dags att släppa sorgen och minnas det bra. nej, i den delen har jag inte vuxit upp än. Saker och ärr jag varit med om kommer alltid tära mig dagar då jag faller samman.

och Nej, jag har inte börjat fixa med körkort. Har inte ens börjat övningsköra än. Blir när min ekonomi tycker att det är OK.

Hur vida det blir med musiken är ganska klart. Jag ska ha den tills jag lyckas med den.

ska antagligen gå producent eller poesi på högskolan.

nu vet ni lite mer eftersom jag varit rätt så OFF.

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0