17 november 2009

Japp Japp, back on track or sumethin I guess!

dagens gjort:
idag har jag varit i skolan, sen drog jag till hiphophouse där det var möte.
but suddenly diis cute boy comes around. but thats another story!

jag har faktiskt inte gjort så mycket, måste ge massa creeds till Stina.
världens underbaraste höna, som jag jämt skrattar så sjukt mycket med!

dagens nyhet:
förstod inte hur nära det är till dreamhack föränn Jessica skrev idag,
bara 9 dagar! sen jävlar!!

dagens fråga:
när vi människor tänker, tänker vi i bilder och i språket vi pratar.
jag undrar, när en blind människa ska tänka sig en bild, hur kan han se
om han aldrig har sätt?
och hur kan en döv tänka i ljud/röster när den aldrig har hört?


(har grubblat på det fram och tillbaka, kommer dock aldrig på något vettigt svar.)

Imorgon tar jag ej med datorn till skolan för jag ska ha idrottslektion HEHE
jag och louise ska ha kampsport. sen slutar vi! japjapp,

www.myspace.com/jeaffswe.


peace Jeaff!


Kommentarer
Postat av: Cheek

who is the cute boy?

2009-11-19 @ 15:07:06
Postat av: aa

Grym beat, och gryma låtar du har på myspace :)



Lycka till i framtiden!

2009-11-24 @ 18:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0