ur mina tankar

Jag ser mig i spegeln varje dag, med ånger. Inte för det spegeln så perfekt lägger en spegelbild av. För mina misstag som också speglas. Jag för ånger för mina misstag som jag gjorde igår,idag och imorgon. Jag ber om ursäkt till alla mina nära och kära för hur jag är ibland. Ibland en dålig vän,en dålig flickvän,en dålig dotter,en dålig kristen och ofta en dålig människa.Det kanske inte märks men ett litet fel,ett enda litet felsteg kan jag gå och ha ångest över i flera dagar. Så du,om jag har sårat dig. Du ligger inte obemärkt i min hjärna,jag har antagligen tänkt på dig i flera dygn.
Folk ser ner på mig dagligen,framför allt jag själv. Jag försöker bli en bättre människa

Kommentarer
Postat av: sandra

jag saknar dig jätte jätte mycket :( vill ha sommaren 09 tillbaka med dig <3 minnen

2010-02-13 @ 22:38:36
URL: http://sollenfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0