Kanye west - family buisness

Nu sitter jag här, klockan är 02:55 och jag har skola imorgon.
har dock tänkt att skippa sovandet eftersom jag vänt på dygnet.
så nu äre time för att vända tillbaka på det!
Saknar mormor nu som bara den så jag tänkte lägga upp en
tröstande familje låt som gjorts av Kanye west. texten säger
väldigt mycket och alla vet nog hur grym han är på att göra beats
men i den här verkar han lagt ner energi på texten istället. och han lyckades
verkligen.



kan inte säga vilken vers jag gillar mest eftersom alla tre innehåller väldigt starka citat
som jag connectar med.

och till komentaren där nere
"du vet vem"
: ironiskt, bryr jag mig inte riktigt om du har jobbat med dom eller ej,Jag ser inte upp till dig mer för det. och jag ser fortfarande dom som normala människor som gör schysst musik. Du har inte arbetat med gudar :) men grattis och kul för dig absolut att du får jobba med människor som jag ser fram emot ska släppa lite new shit. säg till när du proddar Kanye west nästa gång också. peace!

Natten går segt när man sitter ensam, det är varmt. öppnar jag fönstret blir det kallt

well bitch settle down and  listen to my ego
got a history like luther king,nah here we go
my mirror speak the picture of a queen clear
swag is like a crown n I change it every year
gotta keep myself fresh,make em haters less
damn Im finally back and Im here to entertain
ohh bitch dont hate the player hate the game
call me everything that bling,never mainstream
they always aim me, niggas call me the main
introduce me to ur boy n I introduce u to my game

© Jennifer Hellqvist.

aja nu ska jag kila, eller nej det ska jag inte men jag pallar inte ha den här sidan uppe längre,
känner som en vampyr. Behöver mörker och den här sidan är fasiken så ljus som det bara går.
fuck, mina ögon. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0