LÖRDAG

Yes, nu sitter jag hemma hos Linus medans han är och handlar mat!
senare verkar det komma lite människor hit, bland annat Sandra!
och igår var vi på bion Avatar, den var SKITGRYM. shit, I hope
chrisbrown can transform me into a Na'vi. Nu sitter jag här, lagom rädd.
Det var någon tant som hade sprungit runt i lägenheterna här och försökt
ta sig in överallt och sen kastat mat eller något, USH. stank i hela trapphuset.
Men sen var det hans söta granne som fick städa allt, dock hade hon sprungit
runt på julafton och ifall det hade varit vid mig hon hade sprungit runt och
skrikt hjälp så hade ju jag självklart släppt in henne, god som jag är. Jag ser alltid
sånna där saker som tecken typ "det är julafton, gud skickar ett tecken vem
som är god nog att hjälpa" ahmen n fattar sånna där saker? jag är ju ingen
eberneiser scrouge! haha

nu ska jag städa lite ehehhe, tills han kommer

xoxo Jeaff
www.myspace.com/jeaffswe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0