19 november 2009

HejHejHejHej!
and a lots of TJO.
Sitter hemma hos Linus nu
skriver vad jag vill, för jag får det.
har inget liv
det är min blogg, skriver vad fan jag vill.
skitbra ..
har svin ont överallt, träningsverk.
bered er på att bli chockade, JA GYMMADE IGÅR.
ska göra det idag med, senare.. Ahhhhhhhhhhh
det kittlas på mitt ben och min rygg lite granna.
OCH MITT ÖRA..

skriver senare,
på bussen kommer en kvinna
och ska sätta sig vid sätet framför mig
MEN hon börjar typ puttsa sätet och torka av det med
servetter innan hon sätter sig, sen börjar hon vika dom
och sen tvättar hon sätet framför sig innan hon sätter sig.
random, arvid filmade henne en gång.
JAPP,JAPP. ehhh ..

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0