börjar igen!

Jag har tänkt mig att börja blogga igen, ordentligt som förr!


I am swag uppträdde i kulturhuset och det gick jättebra faktiskt.
Stor och Patopooh var grymma på scen n also DJ-2much

annars har jag bara varit hemma nu i två dagar, sjuk.
Igår mådde jag inge bra, hade ont i huvudet,magknip n so ever.
och idag vaknade jag av att min hals plågade mig till döds.

Min syster är också hemma och är sjuk så vi har bakat sjukbollar
och ätit. Foxxy the most fat-assed dog har också hållt oss sällskap.

edit:
nu är pappa hemma och springer runt och pratar för sig själv
för att grannen börjat med massa maskiner när han ska sova.
haha! foxy har spytt, och ja allt är som vanligt


foto: Jennifer Hellqvist

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!:) var nyss inne på din myspace och måste säga att du är jätte duktig . har du någon artist du lyssnar på som får dig att utvecklas??



puss Ema

2010-04-27 @ 17:43:18
Postat av: Anonym

du e så jävla grum!!!

2010-07-02 @ 14:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0