har hicka.

Yes :) nu har man ny design eftersom jag kände att det var dags att göra en ny.
men dock är inte hela alltinget klart. Men idag tänkte jag berätta lite om min dag.(vilket jag aldrig gör hehe)
jag vaknade brevid Linus klockan kvart i tio sen drog vi till örebro,jag började skolan kvart i tolv idag.
stina snö pulade mig, inte OK.

skulle vara FÖR skönt med sommaren nu,serri.

Sen efter skolan drog jag vidare till h3 där jag skyndade på Idrissa sen drog vi på möte i kulturhuset.
lite stelt, men det fanns ju kakor?

Annars, jag vågar inte fråga mamma hur mycket pengar jag har kvar på mitt konto. jag får ångest såfort jag tänker på det. så jag skjuter upp det där med att boka talib kweli lite granna, penga ångest.

Annars sitter jag och lyssnar på lite sköna beats med Statik Selektah, för grym.

plus att jag har fortfarande ont i huvudet, vad fan är det här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0