världens oseriösaste inlägg.

Hej hej allesammans, nu sitter jag här och softar på hiphop houuuuuuuse. alla kollar vad jag skriver så jag kan inte skriva någonting hemligt OMG. Asiba sitter och äter och Linus putar med sina läppar Idrissa äter också, vart fan fick du te ifrån linus? idag så tänker jag INTE köra med dagens outfit,det har jag heller aldrig gjort så det är ju logiskt. Allla mina fans, hej.  hoppas ni har ett underbart loov. Finns inge finare än en drink vid stranden(örebro slott) DÅRÅ. ikväll ska jag till stureplan där ska jag shoota med kissie. underbart helt enkelt, hon är ful men alla vänner kan ju inte vara snygga.

vatt kjoutokuto kooo., helt underbart ställe dårå, har ni varit där? det ligger i saudiarabien. en 12 årig flicka blev bortgift med en 80årig man där för inte så längesedan. hennes pappas kusin faktiskt (euuuuqh det är typ incest??)
NU FICK JAG EN KUND, det plinga Brb gfjfgtjcfgh

asiba hälsar puss
och jag säger CHA CHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0