Talib Kweli

Sheaat damn Yeye, jag skulle kunna fortsätta i evigheter. Nu är det så att Talib Kweli kommer till sverige och jag ska gå. Har dock inte beställt biljetter ännu för jag vet inte när jag ska gå. Men eftersom jag missade Slaughterhouse pga åldersgräns så måste detta bli av. Idag ska jag desutom spela in/klart låten. Rösten är fortfarande sissådääär men vi får hoppas att den håller. Alla säger att jag ska dricka varmtvatten men ni vet att varmt vatten innehåller MASSSOOOR av bakterier huhhh?

Just nu sitter jag i skolan och lyssnar på "THE I WORK HARD CHRONICLES" av pato pooh. Massa grymma låtar där. Såg honom här i örebro för ett tag sedan med Ken ring och brightlight någonting hette dom. Synd att jag glömde vad dom killarna hette för dom var grymma! Sen var det dj 2 muuch tror jag. Minns inte men det var grymt tycker jag.


en riktigt grym rappare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0