eran gurl Jeaff är tillbaaaaax

Och så var det dags igen, jobbar. Då är det ganska skönt att skriva av sig lite så vi får se ifall detta håller nu..
Men ja, det började med att mamma sa att jag fick jobba två dagar, nu fick jag reda på att jag kommer få jobba imorgon också och sen antagligen hela nästa vecka. UNDRBART, pengar.

Idag kommer Linus till lunchen då vi har öppethus här på byggmaskiner så ska han äta lunch med oss. Sen drar han iväg till jobbet runt två.

Nästa vecka är det midsommar och som varje midsommar drar jag till nässjö med min familj.
Hela släkten kommer vara där i år och ja, det var mycket längesen. Mina kusiner försvann därifrån såfort de fick bestämma själva men iår saknar alla tillbaka vart våra barnfötter brukade springa nakna i gräset.

Mina ögon håller på att slå igen, Linus har pratat minnen HELA natten. somnade någonstanns i slutet av hans lååååååånga historia. Han var ett elakt barn när han var mindre den där killen alltså haha.

Hoppas verkligen på fint väder idag eftersom jag ska sitta ute och sälja kläder för BYGGMASKINER.
dock önskar jag att jag fortfarande låg kvar i en mjuksäng. tanken att lämna den gör mig djupt deprimerad.

I helgen ska vi till min morfar, lilla morfar..
rest in peace mormor vi saknar dig fruktansvärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0