JAG ÄR ERAN TJEJ

vad gör jag nu?
jo jag sitter medett svullet finger inlindat i ett gigantiskt barnplåster med en orm på..
det började med ett stick i fingret på sjukhuset och har sedan utvecklats till en gigantisk knöl på fingret.

jag vaknade tidigt idag då jag skulle till sjukhuset för lite undersökningar osv.
yes, du gissade rätt.. De har hittat hemlig automatik i min DNA och jag har troligen superkrafter.
om den tanken slog dig så är du riktigt smart.

sedan har jag varit uppe på stan köpte lite ljus och åt mat. och nu sitter jag här på Linus mac.
Han står i duschen,jag bara sitter här. jag känner att jag absolut inte får något blod ut i fingret nu
för det är iskallt.

nu blir det snart TRUE BLOOD!!!

this true blood is goin to watch some damn true blood hehhee.. twilight ta sig i röven.
faktiskt, om inte detta twilight-mania snart tar slut kommer folk börja sukta efter döden.
n I might just be the last person on earth. wich means that I might just get a little bit "LEGEND"

nu kom han ut i sina gröna basketshorts och börja härma min lillasyster som beatboxar och efter var tredje oljud skriker "FEMTITALET, YO FEMTITALET" ja hon är 10.

nu ska jag återgå till mitt liv och ni till erat, så ses vi snart på denna fantastiska blogg igen!

peace Jeaff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0