torsdag idag då

Hej!

har tänkt att FÖRSÖKA börja blogga igen så ser vi ju hur det går..

Idag åkte jag tillskolan och ja,visade sig att jag var ledig.

Sen drog jag och spelade in över "I GET MONEY - FIFTY" beatet och tror den kommer bli FET när den är klar mixxad. tack Humberto för hjälpen!

Annars har det varit en botten dag. Men lite ironiskt ärdet ju när faktan kommer fram! pinsamt dock för dom personer som är sånna idioter.

Jag orkar inte med att finnas för vänner som inte finns för mig längre så ni är är kvar, babes ni är handplockade ;) haha.

Imorgon ska jag till Kumlamarken har inte varit där på år och dar känns det som så det ska bli kul.
för er som inte vet är Kumla min hemort. Har bott i fängelset förstår ni.

på lördag ska jag till göteborg med hela min fina släkt och vi ska ha lite mysigt!
Min kära kusin kommer enda uppifrån längst upp (minns inte vad det heter..)
så AH.

jag hatar skolan. Jag hoppas att alla lärare får en förbannelse över sig så dom ger mig MVG.

Tjaovoovovoovovoovoov

jag är rysk idag, kanske kines imorn. vi får se hur solariumen ser ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0